Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
de eerste vind ik de beste, de 2de de slechtste. De eerste vind ik gewoon het mooist met die heldere, natuurlijk ogende kleuren. de 2de is gewoon te donker en te flets vind ik.
ik denk dat je gewoon een slecht onderwerp gekozen hebt
je moet ergens de scherpte leggen, glas, bloem of samen
ik kies voor samen maar dan nog
misschien een hoger standpunt
- kies 2 dezelfde glazen
- zorg dat de glazen heel erg proper zijn
- zorg dat er geen tekens van verwelking te zien zijn (rechterbloem aan de rechterkant net aan de rand van het glas)
- laat zwart-wit hier voor wat het is : zo'n bloemen verdienen in kleur getoond te worden
Ik verkies hier de 1e maar zelfs bij deze mogen de kleuren nog wat opgepept worden...
Het beeld met de gedesatureerde kleuren zou ik weglaten. In één zijn de kleuren het mooist.
Drie zou ik ook weglaten door het te lage camerastandpunt en de minder mooie belichting.
Blijft er nog over nummer één.
De tekst op het rechtse glas stoort, en het glas is vuil. Het linkse glas is een mooi, imo. Jammer dat er drie bloemen bij elkaar zijn gepropt. Er is te veel groen in verhouding met de roze bloemblaadjes. In het rechtse glas heeft de bloem alle plaats en komt ze beter tot haar recht, de verhoudingen zijn beter.
Ik zou waarschijnlijk de foto gemaakt hebben met slechts één glas en slechts één bloem erin.
Belichting en achtergrond zijn goed.
Comment