Hallo,
Vorige maand heb ik mijn eerste DSLR gekocht en mijn vakantie in De Panne was het ideale moment om er eens mee te experimenteren. Hier zijn een aantal foto's van een avondwandeling aan zee. Alle commentaar is welkom
- Camera Model: Canon EOS 40D
- Lens: EFS 55-250mm IS
Foto 1: Dit industriepark ligt juist over de grens in Frankrijk.
- Sluitertijd: 1/640
- Diafragma: 5,6
- ISO: 400
- Belichtingscompensatie: 0
- Focal Length: 250 mm
Foto 2: Ondergaande zon (ik heb geen idee wat die zwarte puntjes op de horizon zijn. Ze staan op de originele foto's ook, dus geen verkleiningseffect of jpeg-artefacts).
- Sluitertijd: 1/400
- Diafragma: 8
- Belichtingscompensatie: -1
Foto 3: De zon is juist onder. Moest het schip er 5 minuten eerder geweest zijn, was het denk ik een betere foto geweest.
- Sluitertijd: 1/320
- Diafragma: 7,1
- Focal Length: 146 mm
Vorige maand heb ik mijn eerste DSLR gekocht en mijn vakantie in De Panne was het ideale moment om er eens mee te experimenteren. Hier zijn een aantal foto's van een avondwandeling aan zee. Alle commentaar is welkom
- Camera Model: Canon EOS 40D
- Lens: EFS 55-250mm IS
Foto 1: Dit industriepark ligt juist over de grens in Frankrijk.
- Sluitertijd: 1/640
- Diafragma: 5,6
- Belichtingscompensatie: 0
Foto 2: Ondergaande zon (ik heb geen idee wat die zwarte puntjes op de horizon zijn. Ze staan op de originele foto's ook, dus geen verkleiningseffect of jpeg-artefacts).
- Sluitertijd: 1/400
- Diafragma: 8
Foto 3: De zon is juist onder. Moest het schip er 5 minuten eerder geweest zijn, was het denk ik een betere foto geweest.
- Sluitertijd: 1/320
- Diafragma: 7,1
- Focal Length: 146 mm
Comment