Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

naar damme geweest, gisteren..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• naar damme geweest, gisteren..

Ben gisteren naar Damme geweest, het was bar slecht weer! Hier een fotooke van de aldaar aanwezige ruine in zwart/wit. Het is de eerste keer dat ik experimenteer met zwart/wit en een iso van 800... Voor mijn gevoel staat eea iets scheef in de compositie, maar aangezien ik geen goed beeldbewerkingsprogramma heb, heb ik het gelaten voor wat het is..(sluitertijden en f-getal weet ik niet meer, ben er pas sinds gisteravond achtergekomen hoe ik dit kan achterhalen op mijn sony, echter de kaart was al geleegd..

Re: naar damme geweest, gisteren..

lucht is wel erg bleekjes.
    exif:
    ET 160.
    F 20.
    ISO 1600.
    Flash aan.
    FL 20mm.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

nu je het zegt, over de lucht, idd!!! Was me nog niet opgevallen!! Heb nog niet het oog hierop.. Het kan idd ook iso 1600 geweest zijn, gelukkig heb ik inmiddels de functie gevonden om eea te achterhalen, vraagje... hoe weet je de specs van deze foto, of wordt dit automatisch mee verzonden of zo?? Ben echt een beginneling in deze hoor... Flits is idd gebruikt, icm de kitlens 18-70, flits was met diffusor.. Ik weet niet of ik het soms goed doe, maar f-getallen gebruik ik soms veel hoger dan eigenlijk voor de lens kan of mag, kan dit kwaad?? Het zal wel onkunde zijn, w.s....in ieder geval bedankt voor de reactie!!! Groetjes, alex!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
        nu je het zegt, over de lucht, idd!!! Was me nog niet opgevallen!! Heb nog niet het oog hierop.. Het kan idd ook iso 1600 geweest zijn, gelukkig heb ik inmiddels de functie gevonden om eea te achterhalen, vraagje... hoe weet je de specs van deze foto, of wordt dit automatisch mee verzonden of zo?? Ben echt een beginneling in deze hoor... Flits is idd gebruikt, icm de kitlens 18-70, flits was met diffusor.. Ik weet niet of ik het soms goed doe, maar f-getallen gebruik ik soms veel hoger dan eigenlijk voor de lens kan of mag, kan dit kwaad?? Het zal wel onkunde zijn, w.s....in ieder geval bedankt voor de reactie!!! Groetjes, alex!!
        De exif kan je vinden adhv het programma dat je hebt, ik gebruik Exif Reader. Wat Bouk gedaan heeft is de foto opgeslagen op zijn PC en zo de Exif afgelezen. Dit veronderstel ik tenminste, zo kan ik het alleszins. De exif blijft meestal bewaard, tenzij je deze bewust verwijdert denk ik. Je kan de exif ook met de meeste fotobewerkings programma's vinden denk ik.

groeten
        Tom
        Canon EOS 50D ; Canon EOS 300D ; Canon EF 70-200 f/2.8; Canon EF-S 18-200 ; Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III ; Flitser: Canon 430Ex Speedlite
        Canon BG-E1 ; ET-60 + EW-78D 2 Hoya UV-filters 58mm + 1 78mm en Bilora PRO 27 statief

Comment

Working...
        X