Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk (Italië)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vuurwerk (Italië)

Jah, kwas daar ook ze

Deze foto's heb ik gecombineerd, want keb niet vee lgoeie gemaakt... ISO was 100, Sluitertijd verschilt van 10 sec tot 1/5 en diafragma was meestal F/10 soms hoger

Re: Vuurwerk (Italië)

'k Heb zelf nog nooit vuurwerk foto's gemaakt, dus 'k weet niet of ik het "recht" heb commentaar te geven
    Bij de foto's waar de achtergrond zichtbaar is, lijkt het me wel leuk om deze iets lichter te hebben, kwestie van een betere inschatting van de schaal te kunnen maken.
    Ik zou ook iets minder vuurwerk op één foto proppen, denk ik.
    En dat de eerste 2 niet perfect zijn qua kadrering had je wschl ook wel gezien, al kun je dat heel moeilijk op voorhand goed krijgen!
    Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
    Flickr album Homepage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bahu Bekijk bericht
      'k Heb zelf nog nooit vuurwerk foto's gemaakt, dus 'k weet niet of ik het "recht" heb commentaar te geven
      Bij de foto's waar de achtergrond zichtbaar is, lijkt het me wel leuk om deze iets lichter te hebben, kwestie van een betere inschatting van de schaal te kunnen maken.
      Ik zou ook iets minder vuurwerk op één foto proppen, denk ik.
      En dat de eerste 2 niet perfect zijn qua kadrering had je wschl ook wel gezien, al kun je dat heel moeilijk op voorhand goed krijgen!
      Thx voor je comment, maar idd, het was heel moeilijk om alle vuurwerken op een foto te krijgen...

Comment

Hallo

Ja en ik was er ook

Vond het deze keer geen zo'n mooie serie. Zeker maandag gaan als je kan, dan is het thailand en dat is = spectakel.

De eeste is de beste. alleen spijtig dat het er niet compleet opstaat.
        nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
          Hallo

Ja en ik was er ook

Vond het deze keer geen zo'n mooie serie. Zeker maandag gaan als je kan, dan is het thailand en dat is = spectakel.

De eeste is de beste. alleen spijtig dat het er niet compleet opstaat.
          ok kzal zeker gaan de maandag en woensdag ook enja, ik heb 24mm minimum en mijn 40d is geen fullframe daarom dat er gecropped wordt, en ik moet veel verder staan om grote explosies te kunnen fotograferen... maar dan staan andere mensen voor mijn zicht kzal zien nog cya (ik ga op golfbreker staan btw zoals andere members hehe )

Comment

Working...
          X