Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Was er ook, net de foto's bekeken... maar m'n beste maatje (lees vuilbak) is ermee gaan lopen. M.a.w: niet om aan te zien . Of toch net niet, er zijn er twee die iets of wat de moeite lonen...
Last edited by Blue Point; 22 augustus 2008, 08:17.
Reden: Deleted images
De 2de vindt ik wel zeer geslaagd, het is niet gemakkelijk om vuurwerk goed in beeld te krijgen.
Was er ook, net de foto's bekeken... maar m'n beste maatje (lees vuilbak) is ermee gaan lopen. M.a.w: niet om aan te zien . Of toch net niet, er zijn er twee die iets of wat de moeite lonen...
Die hadden ook mee naar de vuilbak gemogen
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
offtopic:
Als ik mij niet vergis hebben we elkaar gisteren gezien tijdens het vuurwerk.
Ik ben 1 van die 4 fotografen die een eindje verderop stonden waarmee jij een babbeltje kwam slaan en een foto maken van ons.
klopt dit ?
offtopic:
Als ik mij niet vergis hebben we elkaar gisteren gezien tijdens het vuurwerk.
Ik ben 1 van die 4 fotografen die een eindje verderop stonden waarmee jij een babbeltje kwam slaan en een foto maken van ons.
klopt dit ?
mvg,
Paul
nee dat ben ik denkik iemand van die groep heeft me dan een visitekaartje gegeven Kga die foto dan nu dorosturen
Ontopic: tzijn idd goeie opnames en verderofftopic: bij mij zijn er dan ook veel mislukt
ben nieuw hier op't forum, en ook nieuw in de wereld van de fotografie. Morgen test ik m'n nieuwe toestel ook eens in Duinbergen op't vuurwerkfestival.
Vraagje, kiezen jullie volledig zelf de diafragmawaarde en sluitertijd? Want ik heb in het menu van m'n camera, de sony dsc-h50, de mogelijkheid scene vuurwerk te kiezen. Wat raden jullie aan?
Comment