Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Persoonlijk vind ik ze allebei even goed. Ik ga er niet te veel commentaar op geven. Scherpte is goed, compo vind ik ook ok, scherptediepte eveneens, 't licht is onder controle... wat wil je nog meer ?
Ik denk dat ik het diafragma verder open zou gezet hebben om de twee personen te isoleren van de achtergrond, maar 't is eerder een kwestie van smaak dan een technische kwestie
Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens Flickr albumHomepage
Ik denk dat ik het diafragma verder open zou gezet hebben om de twee personen te isoleren van de achtergrond, maar 't is eerder een kwestie van smaak dan een technische kwestie
Probeer dat maar eens met een groothoek...
M.i. breng je personen, breng je personen in een omgeving, of breng je een omgeving... hier is 't tweede, en 't is goed gelukt ook.
Wil iemand mij eens uitleggen waarom die eerste beter is, want ik zie 't niet...
Comment