Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie- + Portretfoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vakantie- + Portretfoto

Dit zijn de 1ste foto's die ik hier post , de 1ste is van op vakantie in De Vossemeren (Lommel) laatst , en de 2de een portret van mijn zoontje ..

Alvast bedankt voor jullie mening ! (de foto's zijn genomen met een simpele Sony DSC-P92 (5 MP) , maar ik ben op zoek naar iets anders..)

(ik had dit onderwerp al eens gepost , maar het was verplaatst naar het testforum omdat de foto's niet de juiste grootte hadden)

Re: Vakantie- + Portretfoto

bij de eerste opname is de weerschijn in het water erg mooi, maar toch wat te veel takken in beeld.
    portret van je Zoontje is leuk, maar ik zie toch duidelijk nog een ander (half) gezicht!!
    belichting van de tweede vind ik goed gedaan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      bij de eerste opname is de weerschijn in het water erg mooi, maar toch wat te veel takken in beeld.
      portret van je Zoontje is leuk, maar ik zie toch duidelijk nog een ander (half) gezicht!!
      belichting van de tweede vind ik goed gedaan.
      grt,bouk.
      Ik ben 't eens een keertje eens met bouk, al kan de tweede nog een beetje lichter . Het licht zit wel mooi in de oogjes die daardoor "leven".

Comment

PM ontvangen, goed opgelost zo
        Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
        Canon eos 7D Mijn site

Comment

Bedankt voor de feedback , bij de 1ste heb ik lang gewacht ,aangezien er redelijk wat wind was die dag , en de takken dus wel wat bewogen , maar ik vond het effect in het water zelf ook wel mooi .

En voor de 2de kon ik inderdaad de foto croppen(?) zodat de linkerkant wegviel , maar dat was nogal moeilijk aangezien het er anders nogal vreemd zou uitzien ,met die 2 verschillende haarkleuren .

Alvast bedankt !

Comment

Working...
          X