Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zalig in de hangmat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zalig in de hangmat

nieuw speeltje canon EOS 1000D
    Grtz
    Schalkse®

Re: zalig in de hangmat

ik vind het een prachtige plaat,
    alleen nog een heel klein beetje bijwerken: de witte delen donkerder maken.
    Sommige delen zijn wat te licht
    JaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie

Comment

Mooie foto... Maar op de een of andere manier is er iets niet juist aan, vind ik... Ik kan maar niet zeggen wat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
        Mooie foto... Maar op de een of andere manier is er iets niet juist aan, vind ik... Ik kan maar niet zeggen wat.
        Er zitten een paar dingetjes in die voor verbetering vatbaar zijn, althans naar mijn mening...
        - foto nog wat rechtzetten
        - in het wit zitten toch wel wat overbelichte elementen vooral links (dus ietsjes onderbelichte als de zon van de partij is)
        - compositie : als je gaat voor centraal, moet hij centraal zijn, en dus ook van twee kanten 't zelfde, zoniet zou ik gaan voor een compo met gebruik van de gulden snede, met de hoofden ergens op 1/3
        - je kan nog dichterbij, want je hebt ruimte over, en dan staan de kinderen er toch beter op. Veel hangmet hoef je niet te tonen opdat iedereen weet dat het een hangmat is.

De retro bewerking vind ik wel wat hebben. Het geeft een verouderingseffect, waardoor deze foto's in principe al in het predigitale tijdperk zouden kunnen genomen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          (- foto nog wat rechtzetten)
          - je kan nog dichterbij, want je hebt ruimte over, en dan staan de kinderen er toch beter op. Veel hangmet hoef je niet te tonen opdat iedereen weet dat het een hangmat is.
          Dat is het.

Comment

Working...
          X