Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
niet dat ik al recht heb van spreken maar ik vind het ook een sublieme foto!
En waarom in hemelsnaam niet ?
Het is toch niet omdat je zelf geen kok bent dat je niet kunt proeven of iets lekker is ?
Ik moet elke dag de lof prijzen van veel medeforumgebruikers alhoewel mijn foto's veel minder zijn. Mag ik dan niet zeggen dat een foto goed is ?
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
En waarom in hemelsnaam niet ?
Het is toch niet omdat je zelf geen kok bent dat je niet kunt proeven of iets lekker is ?
Ik moet elke dag de lof prijzen van veel medeforumgebruikers alhoewel mijn foto's veel minder zijn. Mag ik dan niet zeggen dat een foto goed is ?
Zo is het maar net. Het is niet omdat je zelf nog niet al te veel ervaring hebt of in jouw ogen nog niet zo goed bent als de anderen dat je geen kritiek (liefst opbouwende) mag geven.
Een leuke en leerrijke oefening voor jezelf is aangeven waarom je het een mooie foto vindt. Ik heb op die manier veel geleerd.
@plato en chris: dat klopt! maar ik bedoel dat een beginneling een foto waar veel fout aan is prachtig kan vinden, of een technisch sterke foto niet waarderen. je snapt hopelijk wel wat ik bedoel
dat terzijde, het is een top foto
geupgrade naar Nikon D80, Nikkor 18-200 , Velbon CX-560
Comment