Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwe uurtje test

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Blauwe uurtje test

niet dat ik al recht heb van spreken maar ik vind het ook een sublieme foto!
    geupgrade naar Nikon D80, Nikkor 18-200 , Velbon CX-560

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Desnelders Bekijk bericht
      niet dat ik al recht heb van spreken maar ik vind het ook een sublieme foto!
      En waarom in hemelsnaam niet ?
      Het is toch niet omdat je zelf geen kok bent dat je niet kunt proeven of iets lekker is ?
      Ik moet elke dag de lof prijzen van veel medeforumgebruikers alhoewel mijn foto's veel minder zijn. Mag ik dan niet zeggen dat een foto goed is ?
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
        En waarom in hemelsnaam niet ?
        Het is toch niet omdat je zelf geen kok bent dat je niet kunt proeven of iets lekker is ?
        Ik moet elke dag de lof prijzen van veel medeforumgebruikers alhoewel mijn foto's veel minder zijn. Mag ik dan niet zeggen dat een foto goed is ?
        Zo is het maar net. Het is niet omdat je zelf nog niet al te veel ervaring hebt of in jouw ogen nog niet zo goed bent als de anderen dat je geen kritiek (liefst opbouwende) mag geven.
        Een leuke en leerrijke oefening voor jezelf is aangeven waarom je het een mooie foto vindt. Ik heb op die manier veel geleerd.
        Geniet van foto's maken

Comment

@plato en chris: dat klopt! maar ik bedoel dat een beginneling een foto waar veel fout aan is prachtig kan vinden, of een technisch sterke foto niet waarderen. je snapt hopelijk wel wat ik bedoel

dat terzijde, het is een top foto
          geupgrade naar Nikon D80, Nikkor 18-200 , Velbon CX-560

Comment

Uw volgende foto van dit niveau naar showcase, deze is top
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Working...
            X