Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rieten stoelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rieten stoelen

    of ?

    Nikon D40x * 18-55mm * 55-200mm
    Casio Exilim 10.1

  • #2
    Re: Rieten stoelen

    interessant onderwerp, maar wel te druk van compositie. ik denk dat je meer had moeten wegselecteren tijdens de opname.

    Comment


    • #3
      Re: Rieten stoelen

      Op die vage rand van de voorste stoel na, vind ik het juist een zeer interessante compositite. De 'drukte'maakt de foto juist interessant...
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

      Comment


      • #4
        Re: Rieten stoelen

        Mooie lijnen en tinten in deze foto. Ik vond hem heel goed gemaakt. Misschien nog een beetje rechtzetten op de witte lijn in de achtergrond. Foto is heel uitnodigend en tegelijk heeft hij iets mysterieus. De voorste onscherpe stoel mag je m.i. niet weg doen. Hij staat anders gepositioneerd ten aanzien van de andere stoelen die zowat in rechte hoeken staan, en hij opent zo het beeld in twee richtingen.

        Comment


        • #5
          Re: Rieten stoelen

          Een leuke binnenkomer! In elk geval boven het gemiddelde!

          Grts Jan
          Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

          Comment


          • #6
            Re: Rieten stoelen

            Ik vind de foto niet te druk. De stoel die er scherp uitkomt trekt direct je aandacht. Goeie starter.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: Rieten stoelen

              en zo zie je maar: "de gustibus colorisque non discutandum est"
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

              Comment


              • #8
                Re: Rieten stoelen

                Bedankt voor de reacties!
                Nikon D40x * 18-55mm * 55-200mm
                Casio Exilim 10.1

                Comment

                Working...
                X