Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ketting anker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ketting anker



    of ?
    Nikon D40x * 18-55mm * 55-200mm
    Casio Exilim 10.1

  • #2
    Re: Ketting anker

    Het idee vind ik goed, maar iets aan de compo stoort me al kan ik niet zeggen wat

    Comment


    • #3
      Re: Ketting anker

      de ankerketting had ook boven water wel scherp gemogen. heel leuk gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Ketting anker

        Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
        Het idee vind ik goed, maar iets aan de compo stoort me al kan ik niet zeggen wat
        Misschien de kronkel die de ketting maakt in de bovenste stuk van de foto?

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        de ankerketting had ook boven water wel scherp gemogen. heel leuk gedaan.
        grt,bouk.
        Vind ik ook.
        Iets meer van de ketting scherp zou het wel beter maken.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Ketting anker

          Ik heb nog nie zoveel verstand van fotografie maar ik kan hier blijven naar kijken. Ik vind hem TOP!
          You only have one life........ LIVE IT !!!

          Comment


          • #6
            Re: Ketting anker

            Een fijn beeldje !!

            Maar een kleiner diafragma had hij beter geweest... dan was de ketting ook scherp
            http://frederikherregods.be

            Comment


            • #7
              Re: Ketting anker

              Oorspronkelijk geplaatst door Fredder Bekijk bericht
              Een fijn beeldje !!

              Maar een kleiner diafragma had hij beter geweest... dan was de ketting ook scherp
              Ik volg.
              mvg
              Antoine

              Comment


              • #8
                Re: Ketting anker

                Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                Ik volg.
                mvg
                Antoine
                Waar gaan jullie naar toe ? Is er nog een cafeetje open ?

                Hoedanook... ik volg bij deze niet. Mocht de ketting boven water ook scherp zijn, dan verliest het beeld m.i. van zijn kracht. Nu brengt het water scherpte in het beeld, terwijl het eigenlijk het beeld troebel zou moeten maken.
                Voor mij mag je hem laten zoals hij is. Een simpel beeld, maar als je het nader bekijkt, zit er voor mij toch wel wat in. De waterkringen zorgen nog voor een extra element. Misschien, en ik weet niet of je het gedaan hebt, kan het beeld nog krachtiger door een beetje een ander hoek, je weet wel "gulden snede en diagonalen gebruiken", maar hij staat er zo ook al voor mij, en uitzondeirngen zijn er om de regel te bevestigen.

                Comment


                • #9
                  Re: Ketting anker

                  Thanks voor de reacties!
                  Nikon D40x * 18-55mm * 55-200mm
                  Casio Exilim 10.1

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ketting anker

                    Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                    Waar gaan jullie naar toe ? Is er nog een cafeetje open ?

                    Hoedanook... ik volg bij deze niet. Mocht de ketting boven water ook scherp zijn, dan verliest het beeld m.i. van zijn kracht. Nu brengt het water scherpte in het beeld, terwijl het eigenlijk het beeld troebel zou moeten maken.
                    Voor mij mag je hem laten zoals hij is. Een simpel beeld, maar als je het nader bekijkt, zit er voor mij toch wel wat in. De waterkringen zorgen nog voor een extra element. Misschien, en ik weet niet of je het gedaan hebt, kan het beeld nog krachtiger door een beetje een ander hoek, je weet wel "gulden snede en diagonalen gebruiken", maar hij staat er zo ook al voor mij, en uitzondeirngen zijn er om de regel te bevestigen.
                    Jij krijgt geen biertje meer, volgens mij heb je er al teveel gehad.
                    Persoonlijke smaken verschillen nu eenmaal, want anders dachten we allemaal dat alles troebel was.
                    mvg
                    Antoine

                    Comment

                    Working...
                    X