Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste HDR

    Vandaag is een HDR geprobeerd, maar ben er niet echt helemaal tevreden mee. Iemand nog tips?



    Alvast bedankt.
    Groeten, Joost

    joostfotos.air-bus.nl/

  • #2
    Re: Eerste HDR

    zet eerst de foto eens recht
    leike

    Comment


    • #3
      Re: Eerste HDR

      Afhankelijk van wat je zelf wil bereiken met HDR natuurlijk.
      Ik vind hem wel zeer goed.
      Ik zou hem wel recht zetten.
      Een Canon en een paar bokaalglazen.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste HDR

        Ervan uitgaand dat dit een pure test is voor HDR (dus niet kijken naar de te centrale en scheve compo) vind ik dit wel geslaagd.
        Hoewel je de HDR techniek gebruikt hebt is dit eigenlijk meer een tonemapping oefening, want dit scenario hoeft eigenlijk geen HDR bij normaal inflitsen.
        Om echt HDR te oefenen, neem je beter eens een scenario waar je niet onderuitkomt zonder highlights en schaduwpartijen zonder bewerking
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Eerste HDR

          Bedankt voor de reacties. Het was idd gewoon een pure test. Eigenlijk moet ik nu dus naar iets op zoek met veel higlights en schaduwen.
          Groeten, Joost

          joostfotos.air-bus.nl/

          Comment


          • #6
            Re: Eerste HDR

            JVD: stap eens een kerk binnen. Heb je altijd highlights en donkere partijen. Kan je perfect je hdr op loslaten.
            Als test is deze zeker geslaagd.

            Comment

            Working...
            X