Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meer van annecy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • meer van annecy

    hoi allemaal,wij zijn weer terug van onze vakantie t,was ons een waar genoegen en natuurlijk een berg foto,s geschoten o.a deze aan het meet van annecy na een hevige bui tegen de avond ,en daarna deze prachtige luchten ,tenminste dat vind ik ,maar oordelen jullie ook maar ,ben benieuwd ,

    groetjes gijs
    Last edited by gijsbert27; 1 augustus 2008, 18:36.
    Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

  • #2
    Re: meer van annecy

    lucht is inderdaad erg mooi, maar de voorgrond veel te donker, aan je exif te zien was het ook donker maar toch!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: meer van annecy

      goeie compo en standpunt en scherpte
      voorgrond is idd donker maar mij stoort het niet, m.i. hoort het bij de foto
      persoonlijk zou ik boven een klein beetje croppen, maar dat is goesting
      goeg gedaan
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: meer van annecy

        'k volg de voorgangers: voorgrond is wat donker maar stoort me niet te erg. 'k zou toch eens proberen of het niet wat op te krikken valt.
        Prachtig beeld en kleuren in de wolken/toppen. Lijkt wel een vulkanisch tafereeltje
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: meer van annecy

          Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
          'k volg de voorgangers: voorgrond is wat donker maar stoort me niet te erg. 'k zou toch eens proberen of het niet wat op te krikken valt.
          Prachtig beeld en kleuren in de wolken/toppen. Lijkt wel een vulkanisch tafereeltje
          ik zou eveneens proberen, maar toch een prachtig beeld
          groetjes Pascal
          Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
          mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

          Comment


          • #6
            Re: meer van annecy

            De ISO800 speelt hier toch wel wat parten waardoor je verlies van detail in je plaatje krijgt, en ja, zelfs met de D80... ruis (vooral in de donkere partijen). Maak deze foto op ISO100 en je krijgt een nog veel mooier beeld.

            Dit is een heel leuke foto om op statief te maken. Als je er geen bij had, zijn je zonden je vergeven, want dan kon je niet anders dan met deze instellingen werken.

            De foto op zich vind ik wel goed. Mooie veldverdeling en opbouw.

            Comment


            • #7
              Re: meer van annecy

              Mooie foto. Knap van sfeer vooral.
              Als je geen statief hebt denk ik dat het normaal is om met ISO 800 te schieten in dergelijke belichting. Anders zou je te maken kunnen krijgen met onscherpte.
              Wat mij wel een beetje stoort zijn die stenen (afbakening?) links onderaan de foto. Mijn aandacht wordt er steeds naartoe getrokken. Maar dat is misschien persoonlijke smaak.

              Comment

              Working...
              X