Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geluid uit de ruimte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geluid uit de ruimte

Heb vandaag mijn nieuwe macrolens aangekregen, eerste probeersel wegens gebrek aan insecten dan maar het logo van mijn radio genomen.
    Daar hangt precies nog wat stof op.
    Last edited by cromagnonman; 14 augustus 2010, 07:45.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Re: Geluid uit de ruimte

Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
    Heb vandaag mijn nieuwe macrolens aangekregen, eerste probeersel wegens gebrek aan insecten dan maar het logo van mijn radio genomen.
    Daar hangt precies nog wat stof op.
    Waar woon jij ? Je mag hier wat insecten komen halen .

Scherpte is niet optimaal, en een beetje saai als onderwerp. Nu ga je me toch niet vertellen dat je niet één klein dingetje in huis hebt om te fotograferen... een ring, een horloge, een balpen, een tandenstoker of een lucifer.
    Da's veel leuker om mee te experimenteren en je creativiteit op bot te vieren.
    Door een schuine opstelling ten aanzien van het onderwerp, zal je snel merken dat macrolenzen een heel beperkte DOF hebben.
    Ik heb ook zo'n lensje. Veel oefenen en onderhouden, want macro's, zeker niet van bewegende dingen, zijn niet makkelijk.

Comment

Het staat mooi recht en dat vind ik al een hele prestatie.

Comment

Hey,

das inderdaad recht maar zoals in de eerste post, maak je klaar voor het intressantere werk. Ga op verkenning in de tuin, zoek naar insecten of dergelijke en een nieuwe wereld gaat open. Geef vooral niet vlug op en lees vooral tips en tricks.

Succes en tot hoors,

Den Door from Sweden

My site : http://www.photografie.be

Comment

Working...
        X