Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De kat en het balletje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De kat en het balletje

ISO: 100
    Diafragma: f/5,6
    Sluitertijd: 1/20 sec
    Brandpuntafstand: 55mm

In de tuin hebben wij ooit eens een oud tennisballetje in het putje voor de droogmolen gelegd. Sindsdien is dat een gewoonte geworden om dat er altijd in te steken. Echter heeft de kat liever niet dat het erin steekt
    Hoe meer commentaren, hoe liever

Re: De kat en het balletje

Een spellende kat is steeds leuk om te fotograferen.

Ik zou alleen het het opname punt wat lager nemen, dus ga gerust zelf op je buik in het gras liggen om de foto te nemen.

Verder een leuk idee
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

Comment

Ik hoop dat je een goed statief gebruikt ...
      1/20sec uit de hand is immers regelrechte zelfmoord

Kleuren staan goed en ik vind het beeld mooi scherp, waardoor ik vermoed dat het toestel weldegelijk stevig vast stond (en dat met een spelende kat ... deze snap ik niet).

Ik zou onder en rechts toch nog wat bijsnijden. Het speelterein is te groot naar mijn gevoel.
      .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
      ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Ik heb geen statief dus dit was uit de losse hand getrokken. Heb wel heel klein beetje "sharpen" toegepast in Photoshop.
        Nu ik het zo bekijk had het beter geweest als ik neerlag. Moet ik onthouden voor volgende keer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el_geronimo Bekijk bericht
          Ik heb geen statief dus dit was uit de losse hand getrokken. Heb wel heel klein beetje "sharpen" toegepast in Photoshop.
          Nu ik het zo bekijk had het beter geweest als ik neerlag. Moet ik onthouden voor volgende keer
          Bewegings onscherpte kun je met shoppen er nooit uithalen
          Anders werd het wel extreem simpel ..

Geloof mij maar als ik zeg: 1/20sec sluitertijd uit de hand is bijna onmogelijk zonder statief en zonder degelijke ondersteuning
          Je moet dat ook een blok beton aan 't einde van jou armen hangen hebben
          nogmaals
          .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
          ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Working...
          X