Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
goed shot, maar denk dat de echte scherpte op de stengel links naast het beestje zit, iets meer van de wazige voorgrond mag er wel af en het is een beetje krap aan de onderkant.
maar zo lekker in de eigen habitat is erg leuk.
welke lens heb je gebruikt.
grt,bouk.
Ik gebruik een Fuijinon 18x optische zoomlens.
En helaas is ie best krap aan de onderkant. Hij staat er niet helemaal op. Ze zijn best moeilijk vast te leggen. Iedere keer als het hem van de zijkant wou scherpstellen vardraaide hij zich,
Achja, het houdt je bezig he
Blijven proberen....
FujiFilm FinePix S8000fd & Canon Powershot SX200 IS
De focus ligt inderdaad niet 100% op de sprinkhaan zelf maar het beestje staat er toch vrij goed op vind ik. Links wat croppen zodat je naast die scherpe stengel ongeveer dezelfde ruimte overhoudt als naast die stengel rechts van de sprinkhaan en je krijgt een veel sterkere compo denk ik.
De focus ligt inderdaad niet 100% op de sprinkhaan zelf maar het beestje staat er toch vrij goed op vind ik. Links wat croppen zodat je naast die scherpe stengel ongeveer dezelfde ruimte overhoudt als naast die stengel rechts van de sprinkhaan en je krijgt een veel sterkere compo denk ik.
Ben akkoord met de focus, maar de crop zou ik nu weer niet gedaan hebben.
Jammer van net dat stukje dat er niet opstaat, verder vind ik hem niet slecht.
Comment