Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op 1 stoort het stukje strandcabine links onder ook een beetje. verder vind ik het een mooie plaat hoor.
2 is inderdaad geslaagd, zij het wat aan de donkere kant en op drie leg je mooi ekleuren vast maar had er ofwel de ballustrade niet bij gemogen, ofwel geen mensen en enkel de ballustrade denk ik...
Maar doe vooral zo verder!
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Drie leuke sfeerbeelden...
Het gemis aan een onderwerp in de eerste zie ik niet zo, maar bij sobere beelden, zoals dit, zou ik toch proberen door aandacht voor compositie er meer in te leggen. De strandcabine linksonder had er inderdaad beter niet opgestaan. De vuilbak misschien ook niet, of op een andere plaats. Golfbrekers, zoals daar aanwezig, zijn ideaal om diepte in het plaatje te brengen.
Het licht zit goed en ik hou wel van de toning.
Tweede is een hele mooie.
Derde is ook een mooi sfeerbeeld, maar inderdaad de balustrade verbrod het een beetje.
Comment