Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn eerste



    graag jullie commentaar voor deze beginneling, alvast bedankt

    exif info zou bewaard moeten zijn

    Exposure Time=1/125 sec
    F-Number=F8,0
    ISO=400

    beetje bewerkt met picasa en kader met PS CS3
    Last edited by dobbie1972; 16 juli 2008, 22:27.
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

  • #2
    Re: mijn eerste



    Deze wou je waarschijnlijk laten zien...
    Rechtstreeks van de zita-site oploaden doe ik nooit, wete zelfs niet of het mogelijk is. De foto is veel te klein in kB en heeft dus kwaliteitsverlies.
    Gebruik bv BD-sizer om je foto op formaat te maken (900 pixels langste zijde en 400kB (200 kb is ruim genoeg) en imageschack om je foto te uploaden. Eerste "Hotlink voor forums" is prima. Including details mag je uitvinken.

    Over de foto...
    Ik vind het allemaal leuk gedaan, maar er een beetje over. De bewerking haalt voor mij de aandacht weg van de kinderen, en dat mag de bedoeling niet zijn.

    Comment


    • #3
      Re: mijn eerste

      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht

      Deze wou je waarschijnlijk laten zien...
      Rechtstreeks van de zita-site oploaden doe ik nooit, wete zelfs niet of het mogelijk is. De foto is veel te klein in kB en heeft dus kwaliteitsverlies.
      Gebruik bv BD-sizer om je foto op formaat te maken (900 pixels langste zijde en 400kB (200 kb is ruim genoeg) en imageschack om je foto te uploaden. Eerste "Hotlink voor forums" is prima. Including details mag je uitvinken.

      Over de foto...
      Ik vind het allemaal leuk gedaan, maar er een beetje over. De bewerking haalt voor mij de aandacht weg van de kinderen, en dat mag de bedoeling niet zijn.
      Beste Senior,

      ik heb ondertussen BD-sizer gebruikt en heb de foto op mijn personal webspace van Tele*et geladen.

      Ik hoop dat ik hiermee voldoe aan de regels.

      Alvast bedankt voor je hulp en mening.

      Greetz,
      Alain
      ----------------------------------------------------------------------------------
      Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

      Comment


      • #4
        Re: mijn eerste

        Oorspronkelijk geplaatst door dobbie1972 Bekijk bericht
        Beste Senior,
        Hallo Alain
        Welkom
        FestinaLente heeft wel bergen ervaring en goeie tips, maar 'senior' in de zin van ouderdom is die niet hoor

        Wat opletten op je highlights in de foto.
        Bewerking doet de compo geen eer aan.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: mijn eerste

          Oorspronkelijk geplaatst door dobbie1972 Bekijk bericht
          Beste Senior,

          ik heb ondertussen BD-sizer gebruikt en heb de foto op mijn personal webspace van Tele*et geladen.

          Ik hoop dat ik hiermee voldoe aan de regels.

          Alvast bedankt voor je hulp en mening.

          Greetz,
          Alain
          Beste, je foto was niet zichtbaar voor mij met de telenet link.
          Waarom heb ik de pixels erbij gezet ? Je post hier een foto met amper 40kb. Je verliest zo heel veel detail wat de presentatie van je foto niet ten goede komt.

          Je hebt een originele foto die m.i. een mooie dieptewerking heeft. Door de bewerking haal je die diepte m.i. weg, wat jammer is.

          Je modelletjes zijn prima belicht en dan mag m.i. de achtergrond best meespelen in het plaatje.

          @ Selkie... Junior zou ik me ook niet noemen

          Comment


          • #6
            Re: mijn eerste

            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Beste, je foto was niet zichtbaar voor mij met de telenet link.
            Waarom heb ik de pixels erbij gezet ? Je post hier een foto met amper 40kb. Je verliest zo heel veel detail wat de presentatie van je foto niet ten goede komt.

            Je hebt een originele foto die m.i. een mooie dieptewerking heeft. Door de bewerking haal je die diepte m.i. weg, wat jammer is.

            Je modelletjes zijn prima belicht en dan mag m.i. de achtergrond best meespelen in het plaatje.

            @ Selkie... Junior zou ik me ook niet noemen
            Thanks, vanavond tracht ik het origineel plaatje te posten.
            Zoals ik hem nu upload is ie toch juist hoop ik hé.

            Jij had wellicht gereageerd toen ik nog bezig was aan de wijzigingen, sorry
            ----------------------------------------------------------------------------------
            Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

            Comment

            Working...
            X