Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meeuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • meeuw

    effe voorstellen
    ik ben dus kurt
    hou mij toch al jaartje bezig met fotografie
    bezit een D200 met 35mm 2.0, 50mm 1.8, 105 micro VR en de 70-200VR is besteld tegen volgende week of zo
    hou mij vooral bezig met probeerseltjes en dit is er een van na dagje zee



    graag commentaar

  • #2
    Re: meeuw

    Hey Kurt,

    bij dieren (en dus ook mensen) is het aangeraden om te focussen op de ogen. Hier heb ik de indruk dat ze niet 100% scherp zijn.

    Denk ook eens aan de "regel van derden". Je onderwerp staat heel centraal en dat komt nogal saai over.
    Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
    Flickr album Homepage

    Comment


    • #3
      Re: meeuw

      Ik mis de horizon (lager standpunt), en heb de indruk dat dit een crop is... mijn 105 is veel scherper.

      Comment


      • #4
        Re: meeuw

        Kurt
        Welkom
        Ik volg volledig Bahu and FestinaLente in hun opmerkingen.
        Ik mis scherpte (altijd op de ogen scherpstellen) en de compo zou stukken beter zijn indien de meeuw meer rechts op de foto stond en door een lager camerastandpunt te nemen zo dat je ook nog een horizon hebt.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: meeuw

          is geen crop dit, mja op mijn buik gaan liggen zodat het water over mij zou lopen zag ik nu niet zitten
          zullen nog wel meeuwen zitten daar, nog eens verder proberen allesinds
          heb nog een paar andere foto's van zonsondergangen enzo die ik geslaagd vind en zal ze hier nog wel plaatsen in de toekomst voor commentaar erop te krijgen
          bedankt allesinds al voor de feedback en ik blijf verder oefenen op scherpte

          Comment

          Working...
          X