Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste fotokes .....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mijn eerste fotokes .....

Hey mensen,

Graag had ik jullie commentaar op mijn (eerste) fotootjes, ik wil hier heel graag uit leren! Het is altijd tof om kritiek (goede en slechte ) te krijgen van mensen die er meer van kennen! Dus ga jullie gang!!!

Groetjes,
    xxx

[Welkom op 't forum, maar vergeet niet de forumregels te volgen: max. 3 foto's per topic.
    Bij voorkeur een zelfde onderwerp houden per topic.]
    Last edited by lut; 13 juli 2008, 13:22.

Re: mijn eerste fotokes .....

zou eerst wat doen aan je presentatie, tis nu zo,n allegaartje, en er staan er te veel.(zie forumregels).
    zou ook wat meer spelen met je diafragma en sluitertijd, om meer scherpte te bekomen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: mijn eerste fotokes .....

Zoals de mod en Bouk al aanhaalde, best bij één onderwerp blijven

#1 is nog het best, voor zover we kunnen zien, mag 900pixels langste zijde gepost worden). Iets te felle lichtreflectie, maar goeie poging gebruik DOF
      #2 weinig zeggende compo door gemis aan een echte horizon en een echt onderwerp. Kleurcontrast en doortekening in de wolken is te weining om op zichzelf iets voor te stellen
      #3 goeie poging, maar zoals zoveel beginners - bloemetje staat te centraal

Algemeen: ik mis scherpte. (Kan mogelijks ook komen door de verkleiningen). Maar ook door je gekozen diafragme: je gebruikt een zeer klein F-getal (goed voor DOF), maar meestal niet het scherpste kunnen van je lens.
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Working...
      X