Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn dochtertje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn dochtertje

Dit is mijn dochtertje Norah. Ze was nét geen 6mnd.
    ExposureTime: 1/100
    FNumber 5.60
    ISO 200
    Wederom zijn alle commentaren welkom

Re: Mijn dochtertje

oei, deze is precies niet zo goed. Zoveel views, geen comments?

Comment

ja dat vind ik ook vreemd!

Ik moet je zeggen dat ik het een zeer geslaagde foto vind, ook al ben ik maar een beginner. Hopelijk volgen er nog reacties van meer gevorderde fotografen é.

Groetjes bart

Comment

ook ik beschouw mezelf niet als kenner, maar ik vind het ook een prachtige foto. Een sprekende blik, knappe belichting ...
        Ik ben alleen niet 100% zeker dat de ogen perfect scherp zijn? Dat kan misschien ook aan de sluitertijd liggen.
        Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
        Flickr album Homepage

Comment

Thx guys
          Lijkt precies niet zo aan te spreken hier. Jammer, vooral omdat het toch een emo foto is voor een moeder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MsJingles Bekijk bericht
            Thx guys
            Lijkt precies niet zo aan te spreken hier. Jammer, vooral omdat het toch een emo foto is voor een moeder
            Hmm, foto over het hoofd gezien, nu pas ontdekt,...waren waarschijnlijk wat teveel draadjes tergelijkertijd op het forum.

Ik vind het een zeer geslaagde foto. Goeie compo. scherpte lijkt goed, goed gebruik van DOF en belichting. Mooie omzetting.
            Zoals je zelf al zei, grote emo waarde en dit is nog belangrijker dan fototechnisch.

Mag best in fotobeoordeling/showcase zw/w
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Working...
            X