Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik moet je zeggen dat ik het een zeer geslaagde foto vind, ook al ben ik maar een beginner. Hopelijk volgen er nog reacties van meer gevorderde fotografen é.
ook ik beschouw mezelf niet als kenner, maar ik vind het ook een prachtige foto. Een sprekende blik, knappe belichting ...
Ik ben alleen niet 100% zeker dat de ogen perfect scherp zijn? Dat kan misschien ook aan de sluitertijd liggen.
Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens Flickr albumHomepage
Thx guys
Lijkt precies niet zo aan te spreken hier. Jammer, vooral omdat het toch een emo foto is voor een moeder
Hmm, foto over het hoofd gezien, nu pas ontdekt,...waren waarschijnlijk wat teveel draadjes tergelijkertijd op het forum.
Ik vind het een zeer geslaagde foto. Goeie compo. scherpte lijkt goed, goed gebruik van DOF en belichting. Mooie omzetting.
Zoals je zelf al zei, grote emo waarde en dit is nog belangrijker dan fototechnisch.
Mag best in fotobeoordeling/showcase zw/w
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment