Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nature...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nature...

een paar van een dag of 3 geleden..

Re: nature...

Hallo,

Op gebied van techniek ga ik niks kunnen zeggen over je foto's, want ik ben nog maar een groentje.
    Maar ik weet wel wat ik mooi vind... De eerste twee foto's spreken me niet zo aan, maar die met de wolken vind ik heel mooi. 't Is een out-of-the-ordinary foto. Wil niks zeggen over compositie en over of het onderwerp (als er al één is) boeiend genoeg is, maar ik vind persoonlijk dat een foto mooi is, als hij leuk is om naar te kijken.
    Groeten,
    Wimm

Comment

drie voor de prullemand!..

onderwerp staat knal in 'midden (fout)!

scherpte ontbreekt!

en de derde is leeg!...(wat was hier het onderwerp?)

vogende keer beter!...mvg!
      Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

#1 is nog de beste omdat de blaadjes de diagonale lijn van de foto volgt.
        #2 onderwerp te centraal en rommelige/drukke omgeving. Onderwerp iets meer naar rechts en (nog) kleinere DOF was mogelijks beter.
        #3 wat nikszeggend. Bovenste deel is zogoed als leeg en er is geen horizon als referentie. Door gebrek aan 'echt' onderwerp verlies je kracht. De kleuren in het wolkendek hadden feller moeten zijn en indien je de onderste helft van deze foto als landscape foto had genomen zat er misshien nog iets in
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Working...
        X