Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
1. verbrand en scheef
2. knoert van een flare
3. goeike
Misschien kan je de compo volgende keer nog wat aanpassen en het monument wat minder centraal zetten, of dan helemaal centraal, want nu staat het standbeeld niet in het midden van zijn omvattend gebouw.
De sfeer is anders lekker zomers.
de laatste is idd de beste, zal optisch bedrog zijn maar lijkt toch ook een tikkeltje scheef, zou nog mooier zijn denk ik moest het plaatsje verlaten geweest zijn maar ja je kan de mensen moeilijk even vragen de boel te ontruimen he
Ik vind ze alledrie wel mooi eigenlijk, ondanks dat uitgebrande en de flair , dit hoort erbij vind ik. Technisch gesproken zijn ze misschien niet perfect, maar ik vind het verschrikkelijk mooie beelden.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Ik vind de tweede heel mooi qua kleuren. Ondanks de flare vind ik hem ook best wel mooi, vooral doordat de personen zo mooi in detail te zien zijn (de contouren). Enkel jammer van de elleboog rechts beneden.
De derde vind ik mooi door de combinatie van het monument-valavond
Ik zie dat je twee verschillende lenzen hebt.. welke lens heb je gebruikt?
Ik heb een 18-55mm lens nu opzitten, gewoon om te weten als het mogelijk is zo een panorama te trekken..
Ik zie dat je twee verschillende lenzen hebt.. welke lens heb je gebruikt?
Ik heb een 18-55mm lens nu opzitten, gewoon om te weten als het mogelijk is zo een panorama te trekken..
Die foto is genomen met m'n 55-200 lens.
Ik stond er wel redelijk ver van ook
Comment