Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang aan kanaal (mag beoordeeld worden)
Collapse
X
-
-
-
Re: Zonsondergang aan kanaal
1 = Silhouetfoto met goede poging om diepte te brengen dmv de meerpaal op de voorgrond.
2 = Indien je 1/3 van de onderkant weg knipt, komt je horizon op 1/3 te staan. Je compositie is dan meer volgens de 'gulden snede'. Tevens elimineer je hierdoor een overbodig donker deel van je foto en zal het jaagpad meer aandacht trekken.
3 = Goede compositie. Leuke 'sterretjes' in de lampen.
Mits de kleine aanpassing, vind ik de 2e de mooiste. Ook vanwege het 'blauwe uur'
Veel plezier nog met je eerste spiegelreflex
-
Re: Zonsondergang aan kanaal (mag beoordeeld worden)
Bij deze heb ik de 2e foto dus aangepast zoals Kohraya mij als tip had gezegd.
Many thnx to Kohraya by the wayCanon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Comment
-
Hey,
Ik vind die paal op de eerste foto zeker niet in de weg staan is juist mooi, brengt tenminste diepte in de foto.
Foto nr 2 is mijn persoonlijke favoriet! Vind de verschillende kleuren van lichtjes mooi.
Foto nr 3 ook top.
Comment
-
De tweede is heel mooi hoor met een mooie diepte. Wil je nog meer sterretjes rond de lampjes, diafragma nog wat verkleinen, maar niet zeker dat hij dan beter wordt, mits de sluitertijd nog langer gaat worden. De andere twee mogen er zeker ook zijn. Of de paal op de voorgrond bij de eerste echt bijdraagt, laat ik in het midden, maar zonder de paal, zou hij m.i. zeker niet slechter zijn.
Comment
-
-
Welkom met je eerste foto's.
1 goede poging maar de achtergrond die bijna een silhouette is zou iets boeiender mogen zijn.
2 heel leuk juist een beetje jammer van de verlichtingspaal die onthoofd is. Verder wel boeiende kleuren en mooie dieptewerking door de lijnen.
3 ook goed, maar ik zou de foto een beetje bijsnijden zodat boven iets minder en links de halve hoogspanningsmast verdwijnnen of deze laatste wegstempelen.Last edited by photogRAF; 25 juni 2008, 12:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtWelkom met je eerste foto's.
1 goede poging maar de achtergrond die beina een silhouette is zou iets boeiender mogen zijn.
2 heel leuk juist een beetje jammer van de verlichtingspaal die onthoofd is. Verder wel boeiende kleuren en mooie dieptewerking door de lijnen.
3 ook goed, maar ik zou de foto een beetje bijsnijden zodat boven iets minder en links de halve hoogspanningsmast verdwijnnen of deze laatste wegstempelen.Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtDe tweede is heel mooi hoor met een mooie diepte. Wil je nog meer sterretjes rond de lampjes, diafragma nog wat verkleinen, maar niet zeker dat hij dan beter wordt, mits de sluitertijd nog langer gaat worden. De andere twee mogen er zeker ook zijn. Of de paal op de voorgrond bij de eerste echt bijdraagt, laat ik in het midden, maar zonder de paal, zou hij m.i. zeker niet slechter zijn.
Geen slecht beginNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
Comment