Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lex op snelheid...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lex op snelheid...

    Hoi,
    Hij zit er strijdlustig uit maar dat is ie zeker niet!
    Ik denk dat m'n scherpstelpunt op z'n borst was ipv op z'n ogen...
    En het ondankbare wit uitgebrand...
    Maar hij ging ook zo hard!






    F 2.8
    1/1250
    iso 200
    100 mm
    Last edited by hilde; 8 juni 2008, 07:53. Reden: Te groot

  • #2
    Re: Lex op snelheid...

    helaas Hilde , je foto voldoet niet aan de forum regels, lees deze hier nog even op na AUB.( max. 400 KB) Graag je foto aanpassen hierop , de eerst volgende keer dat je online bent. Het zou zonde zijn als ik hem helemaal moest verwijderen.
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

    Comment


    • #3
      Re: Lex op snelheid...

      De onscherpte is vooral te wijten aan het veel te grote diafragma (F 2.8), waardoor je een uiterst beperkte scherpte in de diepte krijgt.

      Als je het scherpstelpunt in het midden van de zoeker gebruikt hebt, dan zal daar ook het scherpste punt zijn; op voorwaarde dat deze foto niet uitgesneden is.
      Last edited by Jos Vanhengel; 8 juni 2008, 00:41.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Lex op snelheid...

        Is hij nu beter ?
        Sorry voor het ongemak...

        Comment


        • #5
          Re: Lex op snelheid...

          Lex staat er in volle actie en mooi op, maar mist helaas toch wat scherpte.
          Greetz,
          Dirk

          Comment


          • #6
            Re: Lex op snelheid...

            snap niet goed waarom je die camera instellingen genomen hebt, kan je daar wat uitleg over geven?
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment


            • #7
              Re: Lex op snelheid...

              Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
              snap niet goed waarom je die camera instellingen genomen hebt, kan je daar wat uitleg over geven?
              Ja kijk hé, ik post in de beginnershoek...
              Nee, ik had eigenlijk wat portret foto's van m'n dochter gemaakt en de instellingen stonden nog zo (waarschijnlijk niet goed maar ben een beginner)toen plots de Lex in volle vaart afkwam.
              Ik neem de 80-200 2.8 ook meestal mee naar jumpings, en m'n toestel staat meestal op A ,dan neem ik ongeveer het kleinste diafragma en zo probeer ik af-en-toe een goede foto eruit te halen...
              Maar aan welke instellingen dacht je dan? Laat het gerust weten ,ik moet nog héél veel leren (Alles)
              Bedankt voor de comments
              Last edited by hilde; 8 juni 2008, 17:53. Reden: 70-80

              Comment

              Working...
              X