Hallo iedereen,
Laat ik me eerst even voorstellen:
Ik ben Simon, 22 jaar jong, en ik ben sinds enkele maanden actief bezig met fotografie in mijn vrije tijd.
Ik heb op korte tijd veel al veel geleerd maar er is nog véél meer dat ik kan bijleren. Daarom heb ik op aanraden van een collega gisteren een account aangemaakt. Ik moet zeggen dat dit een zeer goede zaak is want op het eerste zicht zijn hier mensen aanwezig met heel wat vakkennis.
Zo, mijn inspiratie is op.
Ik zal bij deze dan een foto posten die ik enkele weken geleden heb geschoten.
Misschien tot slot toch even mijn materiaal oplijsten:
- Canon Eos 350D
- Standaard Kitlens (18-55mm)
- Sigma 70-300mm F4-5,6
- Bilora statief
In de toekomst zal ik naar alle waarschijnlijkheid nog een flitser bijkopen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Met vriendelijke groeten en hopend op een beetje positieve comments
Simon
Laat ik me eerst even voorstellen:
Ik ben Simon, 22 jaar jong, en ik ben sinds enkele maanden actief bezig met fotografie in mijn vrije tijd.
Ik heb op korte tijd veel al veel geleerd maar er is nog véél meer dat ik kan bijleren. Daarom heb ik op aanraden van een collega gisteren een account aangemaakt. Ik moet zeggen dat dit een zeer goede zaak is want op het eerste zicht zijn hier mensen aanwezig met heel wat vakkennis.
Zo, mijn inspiratie is op.

Ik zal bij deze dan een foto posten die ik enkele weken geleden heb geschoten.
Misschien tot slot toch even mijn materiaal oplijsten:
- Canon Eos 350D
- Standaard Kitlens (18-55mm)
- Sigma 70-300mm F4-5,6
- Bilora statief
In de toekomst zal ik naar alle waarschijnlijkheid nog een flitser bijkopen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Met vriendelijke groeten en hopend op een beetje positieve comments

Simon
Comment