Dze mezen zijn volop bezig met het voeren van de jongen hier in de tuin en rups(en) beginnen gaten te eten in de bladeren van de planten in de tuin, als ze maar vlug vlinders of iets dergelijks worden. Misschien een larve van een libel ofzo.

Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
eten en voederen
Collapse
X
-
-
Re: eten en voederen
De eerste foto is een goeie macro, maar imho een te kleine DOF - Beestje mocht er volledig scherp op staan.
De #2 is een zeer goeie compo, maar de kleuren lijken me wat flets en de schrpte kan me ook niet overtijgen. Algemeen krijg ik het gevoel dat er een zweem over de foto's hangt.
Er zitten geen EXIF's in de foto, dus kan ik me daarop ook niet baseren, misschien ook de witbalans?
In ieder geval zeker niet slechtNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
-
Ik volg Selkie.
De eerste moet het beestje volledig scherp weergeven en het zit ook iets te krap in het kader.
De compo en de momentopname van de tweede is wel OK maar de kleuren en de scherpte is er niet.
Greetz
DirkGreetz,
Dirk
Comment
-
Bedankt voor de reacties en wat betreft het te klein droppen dat steek ik in mijn achterhoofd voor de volgende keer. Wat betreft de schroef dat was een idee van mijn zoon die dit vogelkastje mee heeft gemaakt ikke het zagen hij het in elkaar zetten, maar inderdaad op de foto is het eigenlijk geen zicht. Dan nog even de exif gegevens voor selkie:
F-stop : 3.2
belichting : 1/340
iso 200
brandpuntafstand : 63 mm
meetmodus : patroon
Comment
Comment