Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aapjes kijken...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aapjes kijken...

Gisteren even naar dierenpark Emmen geweest en weer wat oefenen in het schieten van plaatjes en omgaan met mijn Canon EOS 350D.
    Foto's zijn gemaakt met de standaard instelling van de camera ivm gebrek aan geheugenruimte.
    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

ISO-400 , F/6,3 , 1/250 sec. , 161 mm

ISO-400 , F/5,6 , 1/200 sec. , 200 mm
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Http://www.ikzaghet.nl Canon 50D + Canon 18/55 + Sigma 55-200 + SIGMA 70-200 F2.8

Re: Aapjes kijken...

De eerste vind ik echt wel goed . De tweede vind ik wat meer gewoontjes: een beetje te druk en te hoog 'dierentuin-gehalte'. Een close-up op enkel de kop zou mij persoonlijk meer aanspreken.

Comment

Merci!
      Wat betreft die tweede foto, helaas kon ik niet verder inzoomen en de dieren konden niet dichterbij komen. Ben van plan vaker naar een dierentuin te gaan, dus het moment zal hopelijk vast eens komen.
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Http://www.ikzaghet.nl Canon 50D + Canon 18/55 + Sigma 55-200 + SIGMA 70-200 F2.8

Comment

Ook ik vind de eerste foto wel knap. Mooi moment vastgelegd.
        De tweede vind ik wat een te drukke achtergrond, en heb de indruk dat het touw scherper is dan het aapje.
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

Comment

Ik sluit me bij de overige reacties aan, die eerste is echt wel een toppertje
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Working...
          X