Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Temse by night

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Temse by night

Ik ben sinds enige tijd met fotografie bezig, volg ook al een tijdje de discussies op BD, en wou nu toch wel eens jullie mening over deze foto... Is het of ?

Canon 400D - 18-55mm objectief
    Belichting 2"
    Diafragma 8
    ISO 200

Last edited by Raf9140; 8 april 2008, 21:51. Reden: Exif-gegevens

Re: Temse by night

ik zal je even helpen, want je foto is niet zichtbaar nu.

Comment

Hoi, welkom op BD...

Vier dingetjes ga ik over deze foto zeggen, naast het feit dat hij mooi geprobeerd is en een redelijke opbouw heeft.
      - De foto mist scherpte (waardoor hij heel veel kracht verliest).
      - De foto is te donker (zelfs voor een nachtfoto).
      - De foto mist ietwat "kleur" en gaat daardoor een beetje verloren.
      - Je mag hem iets groter posten (900pixels langste zijde).

Hoe het allemaal moet en het best kan, lees je in deze post van Black B@ndit. Veel leesplezier en succes voor de volgende.

Comment

Foto heeft wel potentieel, maar niet zoals ie er nu staat. Sluit me aan bij de opmerkingen van FestinaLente.
        Probeer eens te experimenteren met langere sluitertijden. Het is niet uitzonderlijk dat ik een nightshot neem met sluitertijden van 15" tot 30". En dan beetje spelen met diafragma. It's all in the combinations :-)
        Gewoon veel proberen en veel experimenteren. Je zal zelf verbaasd staan van de resultaten. O ja, bij de night shots, natuurlijk een statief gebruiken eh.
        Cheers
        BD1092BE - Carpe Noctem
        Nikon D700 + batterygrip - D300 - F100 - Nikkor 17-55mm/f2.8 - Nikkor 70-200mm/f2.8 VR - Sigma 10-20mm/f4-5.6 EX - Nikon SB800 + SD-8a

Comment

Working...
        X