Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Riet (eerste foto hier)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Riet (eerste foto hier)

foto genomen in Ieper op een zaterdagnammidag.

focuslengte: 8 mm
    F-nummer: F/8
    Belichtingstijd: 1/800 sec.
    ISO: 125

ps. De enige PS die hier aan te pas komt (en trouwens bij bijna 90% van mijn foto's is het zwarte randje en de downsizing van de afbeelding natuurlijk)

alle commentaar en kritiek zijn welkom.

Re: Riet (eerste foto hier)

wel mooi jammer dat ie wel klein is
    Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

foto is natuurlijk heel wat groter origineel maar ik verklein ze altijd heel wat om ruimte te sparen.... toch bedankt vr comment

Comment

je foto staat wel goed scheef,als het water zo snel wegloopt zal er niet lang riet staan daar
        Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

ja maar ik vind het eigenlijk niet echt nodig om al mijn foto's aan te passen en recht te zetten. De foto is zo genomen geweest. en dan heb ik liever de foto in originele staat, dan dat ik hem ga aanpassen en proberen recht te zetten. Wanneer ik een foto zou nemen van een landschap met de horizon heel duidelijk zichtbaar, en wanneer die lijn ook een belangrijk deel zou zijn van men foto zou ik mss wel een kleine aanpassing kunnen doen zodat die recht staat maar op deze foto vond ik dit niet noodzakelijk. Deze foto is ook niet gecropt, dus als ik hem zou rechtzetten zou ik hem moeten croppen en heel wat van de foto kwijtspelen. Soms neem ik foto's gewoon scheef met opzet. In sommige gevallen kan dit het perspectief mooier maken en bij sommige foto's staat de foto dan gewoon scheef, zoals hier, maar ik vind die wel juist nice zo. niet iedere foto moet toch altijd perfect rechtstaan ? ofwel ?

Nuja, toch bedankt om me er op te wijzen, en iedere commentaar wordt geapprecieerd maar ik wou toch even uitlichten waarom deze foto niet helemaal recht staat.

Comment

Niets mis mee dat hij scheef staat, zolang hij maar goed scheef staat, zoals deze, diagonaal. Maar ik had liever toch een beetje doortekening gezien in de voorgrond. De lucht op zich maakt hier voor mij te weinig foto (niet interessant genoeg).

Comment

Working...
            X