Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
't Is een mooie. Onderaan twee centimeters er af (spiegeling van de man net laten staan), en hij zit helemaal goed. De lijn valt dan precies op 1/3de en het beeld wordt m.i. krachiger.
Ik volg Festinalente (die altijd zinvol commentaar geeft). Mannetje met hond op een derde, dijk op een derde (door iets te croppen onderaan) en hij is
helemaal top.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Ik volg Festinalente (die altijd zinvol commentaar geeft). Mannetje met hond op een derde, dijk op een derde (door iets te croppen onderaan) en hij is
helemaal top.
Jammer dat mijn commentaren vaak beter zijn dan mijn foto's . Altijd, vind ik wel een "overstatement" . Ik probeer gewoon mijn idee te geven, met de vrij beperkte kennis die ik zelf heb.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Jammer dat mijn commentaren vaak beter zijn dan mijn foto's . Altijd, vind ik wel een "overstatement" . Ik probeer gewoon mijn idee te geven, met de vrij beperkte kennis die ik zelf heb.
Nou, nou, niet zo bescheiden. Als ik de helft van je kennis had, zou ik al heel tevreden zijn.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Comment