Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

truck

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• truck

Re: truck

Vind ik best wel een leuke foto. Scherptediepte is ok, lekker veel contrast en mooie compositie. Hopelijk heb je deze foto overleefd (ik veronderstel van wel anders had je hem hier niet kunnen posten hé).

Comment

Goed zijn scherpte, kleuren, perspectief/standpunt, contrast. De uitgebrande lucht kan je enkel verhelpen door een ander tijdstip van de dag te kiezen, of er wat wolkjes over te zetten in photoshop, maar dat maakt hem niet beter.

Slecht is... de afwerking. Onderaan de foto, het deel onder de bak, had er m.i. niet onder gehoeven. Hij zou nog veel sterker geweest zijn, moest hij onderaan de bak beginnen. De bak staat ook niet 100% recht, en staat er niet helemaal op (tot daar toe, want je krijgt van verder weg een heel andere foto). De uitlaat bovenaan, had er m.i. wel helemaal op kunnen staan.

Comment

Toch erg spijtig van de uitgebrande lucht. Ik zou proberen om hem eens om te zetten in z/w. Qua compo kan hij anders wel tellen.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Goed zijn scherpte, kleuren, perspectief/standpunt, contrast. De uitgebrande lucht kan je enkel verhelpen door een ander tijdstip van de dag te kiezen, of er wat wolkjes over te zetten in photoshop, maar dat maakt hem niet beter.

Slecht is... de afwerking. Onderaan de foto, het deel onder de bak, had er m.i. niet onder gehoeven. Hij zou nog veel sterker geweest zijn, moest hij onderaan de bak beginnen. De bak staat ook niet 100% recht, en staat er niet helemaal op (tot daar toe, want je krijgt van verder weg een heel andere foto). De uitlaat bovenaan, had er m.i. wel helemaal op kunnen staan.
          ik volg helemaal de commentaar van FL
          gegroet, Ludo

Comment

Working...
          X