Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
koeltoren
Collapse
X
-
-
Re: koeltoren
De eerste zou ik rechts nog wat croppen, zodat de lengte van de koeltoren en rookpluim nog meer wordt benadrukt.
De tweede heeft een mooie lijn en een mooi spel van licht en schaduw.
Ik zou eens proberen om meer rechts te staan en de foto in portretstand te maken.
Toch een goed probeersel.Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
-
Ik vind de eerste foto een mooie
Is dat toevallig in geertruidenberg ??
Groetjes William
Comment
-
Mooie plaatjes
Ik volg FestinaLente zijn opmerking om de toren wat meer ruimte te geven onderaan. Rechts croppen zou ik niet doen, want dan komt de toren te veel centraal op de foto.
De tweede heb ik niets op aan te merken: knappe foto!
Groetjes
K@rel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtDe eerste foto mist m.i. ruimte onderaan. De toren staat op de kader i.p.v. in het beeld op de begane grond. Ietwat meer ruimte onderaan lijkt me aangewezen. Compo is verder OK.
De tweede foto is een mooie. Lijnen zitten goed, een doorkijkje, goede veldverdeling, mooi beeld.
Merci voor de commentaar!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door k@rel Bekijk berichtMooie plaatjes
Ik volg FestinaLente zijn opmerking om de toren wat meer ruimte te geven onderaan. Rechts croppen zou ik niet doen, want dan komt de toren te veel centraal op de foto.
De tweede heb ik niets op aan te merken: knappe foto!
Groetjes
K@rel
ik ga vanavond mijn originele foto er nog eens bijnemen en een beetje aanpassen! Thx in ieder geval voor de tips, daar doe ik het voor
Comment
Comment