Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probeersels natuursfeer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• probeersels natuursfeer

In het kerstverlof geprobeerd meer sfeer te brengen in de foto.

Wat vinden jullie ervan ?

ps. de stofjes zijn opgemerkt, maar ben niet thuis in de fotosoeptools.
    de sensor is wel al schoongemaakt

Laat maar komen,
    Sven
    Last edited by timmersv; 27 februari 2008, 08:32. Reden: opmerking van hbervoets

Re: probeersels natuursfeer

Ik vind ze alle drie mooi, maar vooral de laatste spreekt mij aan.
    De horizon had iets duidelijker gemogen.
    ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
    Ook: DIGITAAL: Canon 20D

Comment

zelfs beter dan goede probeersels. Maar is er geen TV pgm " Alles kan beter" ?

Eerste storend element : uw foto's van elkaar scheiden door middel van enkele blanco lijnen, en , enkel persoonlijke voorkeur ; zet ze in het midden van de beschibare ruimte.

Eén en twee gaan goed samen, de derde zou beter thuis horen in een andere serie (echter wel speciaal en goed qua sfeer) kan misschieen ook nog wat photoshop opfrissing krijgen. Ik denk dat dit (3) een hele leuke is om op te oefenen en je gaat de verschillen zelf snel merken. en dan pas wordt PS leuk.
      De oefening is de beste school.

Ik ga weer op mijn kop krijgen dat ik er niets anders kan uit flanzen, maar ik heb de indruk dat uw tweede waterplas niet echt waterpas is.

Algemene indruk : Goe bezig man, ik denk wel dat uw toekomstige beelden bekeken zullen worden.

groetjes, en het zeker niet nalaten er bij het mooie weer erop uit te trekken.

Gtreetz,
      Hendrik
      Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

Comment

Heel goed bezig
        Foto 1 en 2 zijn super, 3 is minder mijn ding.
        Als foto 2 niet waterpas staat, zal het verschil toch niet groot zijn hoor !

Volgende keer eens posten in Fotobeoordeling?
        Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
        BD0993BE
        Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

inderdaad, 3 MOOIE compo's, niets op aan te merken. Voorkeur voor foto 3
          en foto 1 loopt de horizon idd een klein beetje af naar links maar dat is MINIEM.
          Last edited by PDH65; 28 februari 2008, 07:16.
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Thx voor de feedback.
            Sven

Comment

Working...
            X