Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motocross

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Motocross

hey ik ben dus nieuw hier en zou graag wat meer willen weten over fotografie, ik trap af met me 2 eerste foto's die ik gemaakt hebt met mijn D40.

comments?

EDIT Mod franciskine : de foto's even achter linkje gezet tot ze aangepast zijn : maximaal 900 pixels aan de langste zijde, dit programma kwijt zich uitstekend van die taak . . .
    Last edited by Franciskine; 5 januari 2008, 15:09.

Re: Motocross

2 scherpe aktie foto's
    Goede contrastrijke zwart wit omzetting

Wat minder vind ik de compo's van de 2 foto's, onderwerp staat nogal centraal, beter wat meer ruimte laten in hun rij richting.

Ps: foto's wat kleiner maken, tot max 900 px langste zijde, zie forumregels, en ze rond de 250 kb proberen te houden (max 400kb)
    Mvg. Renzowoef
    Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

thx voor de positive reactie

Comment

Aan het goed verwoorde comentaar van Renzowoef zou ik nog het volgende willen toevoegen:
        Door je omzetting naar z/w komt je kleurrijk onderwerp onvoldoende los van de achtergrond.
        Post BV je eerste eens in kleur.
        mvg,
        Ludo V.

Comment

beide platen zijn dik in orde
          Maar waarom heb je deze omgezet naar zwart-wit? Is het vanwege de lucht op de 2e foto die enigzins overbelicht lijkt?
          Ook ik had ze graag in kleur gezien.
          Always on the move for some action.

http://www.rienwillems.nl en http://www.sidecarcross.com

Comment

ok, ik zal ze in kleur posten

update **

hier de foto's
            komen rechtstreeks uit de camera.

Last edited by Nolimit; 5 januari 2008, 18:01. Reden: + foto's

Comment

in kleur vind ik de 2de beter dan ZW
              van de eerste vind ik het wat jammer van de uitgebrande lucht en had je mss een ander standpunt moeten kiezen (boven op de 'berg' zodat je de weg dat hij aflegt nog kunt zien - meningen verschillen hierover uiteraard)

mooie actiebeelden!

mvg Hans
              Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
              My travel photography site

Comment

In kleur vind ik ze ook beter, die tweede is zelfs beter van compo dan op je eerste post, nu staat hij minder centraal en heeft meer plaats in zijn rij richting
                Ik zou zelfs bovenaan en achter hem een strookje durven afcroppen.
                Allen nu nog jammer van dat lint op de voorgrond, anders was het een topper
                Mvg. Renzowoef
                Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Persoonlijk vind ik ze ook beter in kleur. Misschien beide kleurfoto's ook nog lichtjes croppen zodat het onderwerp wat gedecentraliseerd wordt?

Comment

Working...
                  X