Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mei 2004 - Toen digitale fotografie nog simpel was :-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mei 2004 - Toen digitale fotografie nog simpel was :-)

mooie en duidelijke persoonlijke uitleg,wat de fotos betrefd kan ik maar 1 ding zeggen dat ik wou dat ik toen zo'n kwaliteit kon realiseren en ook nu.het zag/ziet er goed uit.En jouw verhaal is een goeie stimulans.De neiging bij mij is nog al van het 1 op het ander met de fotografie,terwijl ik met PS een wat andere dicipline heb.Dit is wel het gene waar ik echt in weg kan zakken,hoewel dit met de fotografie ook langzaam aan het gebeuren is.
    Ja vroeger ach ja m'n vader zei altijd"maar toen koste een haring maar 5 cent...'

Comment

Re: Mei 2004 - Toen digitale fotografie nog simpel was :-)

Oorspronkelijk geplaatst door ruudt Bekijk bericht
      mooie en duidelijke persoonlijke uitleg,wat de fotos betrefd kan ik maar 1 ding zeggen dat ik wou dat ik toen zo'n kwaliteit kon realiseren en ook nu.het zag/ziet er goed uit.En jouw verhaal is een goeie stimulans.De neiging bij mij is nog al van het 1 op het ander met de fotografie,terwijl ik met PS een wat andere dicipline heb.Dit is wel het gene waar ik echt in weg kan zakken,hoewel dit met de fotografie ook langzaam aan het gebeuren is.
      Ja vroeger ach ja m'n vader zei altijd"maar toen koste een haring maar 5 cent...'
      Eén dingetje is zeker... photoshop en digitale fotografie gaan heel goed samen. Een lichte "touch" in photoshop kan een plaatje helemaal veranderen. De kunst is dan nog van het "beter" te maken . Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te shoppen, zoals bij dit recente plaatje, maar dan geeft men aan dat photoshop de foto kan verbeteren...
      Ik ben helemaal nog niet waar ik wil zijn, maar probeer zoveel mogelijk open te staan, en heel veel te oefenen en zo te leren de theorie in de praktijk te zetten. "Oefening baart kunst", zegt men wel eens, en ik denk dat deze vlieger hier ook op gaat.

Mvg

Comment

Working...
      X