Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In the chapel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] In the chapel

.

bedankt voor het kijken.

Mvg.

Spikkesenior
    nikon coolpix s9100

Mooie foto, maar ik heb de indruk dat er met de symetrie iets mis is, raam links en rechts

Groetjes,
    Patric

http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
      Mooie foto, maar ik heb de indruk dat er met de symetrie iets mis is, raam links en rechts

Groetjes,
      Patric
      daar is niets mis met de symmetrie omdat er die oude kapel geen symetrie is te vinden... as simpel as that....
      nikon coolpix s9100

Comment

Een plek van rust/bezinning op een mooie wijze vastgelegd

Rob

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

daar is niets mis met de symmetrie omdat er die oude kapel geen symetrie is te vinden... as simpel as that....
          Oké

Groetjes,
          Patric

http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Kan wel zijn dat in een oude kapel de symmetrie niet 100% is, de foto heb ik even rechtgezet en dat lijkt me beter te zijn. Als het je stoort haal ik hem weg.

Groeten Andre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
              Kan wel zijn dat in een oude kapel de symmetrie niet 100% is, de foto heb ik even rechtgezet en dat lijkt me beter te zijn. Als het je stoort haal ik hem weg.

ik zie geen foto maar daar vanaf gezien stel ik het maar matig op prijs dat er aan door mij geposte fotos zo maar wordt ingegrepen...misschien wilde ik juist net die onvolmaaktheid laten zien...
              nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

ik zie geen foto maar daar vanaf gezien stel ik het maar matig op prijs dat er aan door mij geposte fotos zo maar wordt ingegrepen...misschien wilde ik juist net die onvolmaaktheid laten zien...
                Mijn excuses, zal voortaan niet meer op jouw beelden reageren

Groeten Andre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht

Mijn excuses, zal voortaan niet meer op jouw beelden reageren
                  er is een verschil tussen niet meer reageren en aan een foto prutsen...maar dat wordt een beetje typisch voor BD...maar voor mij is het genoeg hoor ....
                  nikon coolpix s9100

Comment

Working...
                  X