Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sint Hiloniuskerk Izegem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Sint Hiloniuskerk Izegem

Ik vond dit een mooi altaar met het licht en mooie glasramen er achter.

Bedankt om te kijken en commentaar mag altijd
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Ik twijfel er niet aan dat de vertikalen recht zijn maar omdat we het nooit zo waarnemen valt de kerk nu beetje open in mijn hoofd - van mij mag er naar boven toe iets van perspectiefvervorming blijven
    Je hebt ook vreemde slagschaduwen tegen de muur waarvan ik de lichtbron vermoed te zijn die lichtpuntjes ter hoogte van de kaarsen - flitsers ?
    Tenzij die slagschaduwen gewenst zijn is het mijn inziens beter om statief en langere sluiter te nemen ?
    Die witte bloempot centraal heeft net wat teveel licht gevangen
    Mooie kleuren wel
    Groet,
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Wat mij betreft een prima foto
      Ik vind het juist mooi dat de lijnen omhoog mooi recht zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Ik twijfel er niet aan dat de vertikalen recht zijn maar omdat we het nooit zo waarnemen valt de kerk nu beetje open in mijn hoofd - van mij mag er naar boven toe iets van perspectiefvervorming blijven
        Je hebt ook vreemde slagschaduwen tegen de muur waarvan ik de lichtbron vermoed te zijn die lichtpuntjes ter hoogte van de kaarsen - flitsers ?
        Tenzij die slagschaduwen gewenst zijn is het mijn inziens beter om statief en langere sluiter te nemen ?
        Die witte bloempot centraal heeft net wat teveel licht gevangen
        Mooie kleuren wel
        Groet,
        Peter
        Die schaduwen komen van het licht dat in de kerk aanwezig was, geen flitser.
        Die verticale lijnen mooi recht was juist mijn bedoeling, daarom ook een tilt shift gebruikt.
        Die bloempot zo wit, was ook echt zo. Het is een exposure blending van 3 foto's.

Groetjes,
        Patric
        Last edited by Patricske; 25 januari 2025, 14:27.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Mooi Patric.

Comment

Hey Patrick Jan stoort zich blijkbaar heel erg aan mijn reactie
            Die reactie is nochthans niet slecht bedoeld hoor - ik probeer altijd mijn eerlijke mening te geven als ik iets schrijf.
            Geen flashes ok - maar bestaande lichtopstelling
            En tilt shift - geen ervaring mee - mooi recht in elk geval
            Groet,
            Peter

Comment

Ik stoor me nooit aan enige reactie. Wel het feit dat je enige kritiek hebt over het recht zetten van lijnen, en dat je hetzelfde wel laat zien in de foto van de basiliek. Ik blijf mijn menig dat de fotograaf steeds gelijk heeft, maar respecteer de foto's van een ander idee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk bericht
                Ik stoor me nooit aan enige reactie. Wel het feit dat je enige kritiek hebt over het recht zetten van lijnen, en dat je hetzelfde wel laat zien in de foto van de basiliek. Ik blijf mijn menig dat de fotograaf steeds gelijk heeft, maar respecteer de foto's van een ander idee
                Ik volg je uitleg niet hoor Jan
                Dit is tilt & shift - in mijn geval is het fisheye - dat zijn twee tegengestelden - bij mij is niks rechtgezet alles staat krom
                Groet
                Peter

Comment

Oei...iemand heeft mij weeral niet goed begrepen, mocht dit zo zijn sorry dan....

Comment

Working...
                  X