Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Appartementen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Appartementen

    Ik denk niet dat ik hier al ooit iets gepost heb.
    Alle commentaar welkom.



    In ieder geval bedankt om even te komen kijken.
    Luc

  • #2
    Ja en neen. Ik vind het een mooi beeld maar er is iets dat me stoort. Moeilijk te verwoorden maar het zit in de rechterkant van het beeld. Is die vertikale rechts nu krom of is het omdat je die zijkant ziet... ik weet het niet. Maar ergens heb ik het gevoel dat het veel sterker zou zijn als het recht/haaks op die "voorgevel" was geweest.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
      Ja en neen. Ik vind het een mooi beeld maar er is iets dat me stoort. Moeilijk te verwoorden maar het zit in de rechterkant van het beeld. Is die vertikale rechts nu krom of is het omdat je die zijkant ziet... ik weet het niet. Maar ergens heb ik het gevoel dat het veel sterker zou zijn als het recht/haaks op die "voorgevel" was geweest.
      Bedankt voor je commentaar. Ik heb het gecontroleerd en de vertikale rechts is wel degelijk vertikaal. Op de horizontale lijnen van de voorgevel staan een heel klein beetje schuin . . .
      Helemaal recht op de voorgevel fotograferen was geen optie. De foto is met een 400mm genomen van op een grote afstand en dan zijn er links en onderaan nog storende elementen weggecropt. Ik heb enkele dagen later enkele foto's terplaatse genomen met een 28mm, maar dan heb je toelopende vertikalen omdat je naar boven moet fotograferen, wat de ene aanvaardt en de andere verfoeit. Misschien plaats ik er nog wel eentje van . . .

      Comment

      Working...
      X