Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apocalyps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Apocalyps

    Apocalyps



    14mm - iso 200 - 1/6s - f/11
    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

  • #2
    inderdaad apocalyptisch beeld.
    initiële bedenking: eigenlijk staan er 2 apocalyptische structuren op. Misschien u concentreren op één van beide? Dan heb je ook meer apocalyptische details in beeld ? 't Is maar een persoonlijke bedenking; het beeld maakt hoe dan ook indruk hoor.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      De lensvervorming valt al bij al nog goed mee.
      Maar waarom die toren niet helemaal in beeld?
      De weerspiegeling in de plas water haalt het bij niet tegenover een volledige toren, meer zelfs, ik zou die plas nooit in het compo hebben meegenomen.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        mooi bijpassende lucht en spiegeling.
        Maar zelfde opmerking: waarom die constructie niet helemaal tonen en boven afknippen?

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          De lensvervorming valt al bij al nog goed mee.
          Maar waarom die toren niet helemaal in beeld?
          De weerspiegeling in de plas water haalt het bij niet tegenover een volledige toren, meer zelfs, ik zou die plas nooit in het compo hebben meegenomen.
          Ik volg.

          Comment


          • #6
            Ik sluit me aan, jammer dat het achterste gebouw er niet volledig opstaat. De rest is echt "apocaliptisch". De dreigende lucht en de schemering past er goed bij.

            Comment

            Working...
            X