Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wachten op ... licht
Collapse
X
-
-
-
Veel aandacht besteed aan compo maar het totaalbeeld spreekt me niet zo aan. Ik ken jou stijl echter en kijk uit naar een andere topplaat van jou
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtHeeft wel iets - maar te groot om te bekijken zonder scrollen
Peter
@CMM: Over de foto zelf, ben ik enthousiaster dan mijn voorgangers. Goed gebruik gemaakt van de mist om 3 verschillende elementen anders uit te beelden naast elkaar.
Hopelijk heb je er nog van dit moment.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
@blauwzwart: Het is nochtans maar 1 keertje klikken om het beeld in zijn geheel te zien.
Xavier
En dus het is aan de verkoper om zijn waren op de goeie manier in de etalage te zetten
De klant die interesse heeft kan dan bijkomende acties ondernemen
Maar zoals gezegd - vind het wel een goed beeld
Peter
mijn website : klik
Comment
-
-
Blij dat ik wat leven in de brouwerij heb kunnen brengen.
Het was inderdaad een mistwandeling met een hoge eenzaamheidsgraad.
Ik geef grif toe dat de afbeelding te groot is uitgevallen. Ik heb mijn verhuis naar Flickr nog niet helemaal onder de knie, maar met Dropbox krijg ik helemaal geen beeld meer getransfereerd. Eerst dacht ik nog "ik voeg er een kleiner formaat aan toe" , maar dan zadelde ik jullie allen op met 2 grijze beelden, ook aan wie enkel windowshopping doet. Dus heb ik dat maar zo gelaten.
In elk geval bedankt voor jullie belangstelling. Op naar ander en beter beeld.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
Comment