Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

St. Paul's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] St. Paul's

    St. Paul's Anglican church, Trinity, Newfoundland. Het licht zat heel goed gisterenavond. Dit is de derde kerk op dezelfde plaats. De eerste werd gebouwd in 1729, de tweede in 1821 en de huidige in 1892-94. De oude grafstenen werden opnieuw rechtgezet vorig jaar omdat er verschillende dreigden om te vallen en te breken. De meeste zijn uit de 18° en 19° eeuw. Een anecdote: één van de graven heeft twee grafstenen: een aan het hoofdeinde en een aan de voeten. Dit komt omdat grafstenen moesten besteld worden in Engeland en per schip dan naar Newfoundland verscheept. Daarbij ging er al eens eentje verloren. Bij deze dacht men dat die verloren gegaan was en had men de grafsteen opnieuw besteld tot maanden later de tweede ook aankwam. Ze hebben hem dus maar twee stenen gegeven.

    St. Paul's Trinity by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,
    Raf.
    Last edited by muesli; 14 augustus 2023, 17:40.

  • #2
    knap met intense kleuren
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Geweldige kleurcontrasten...maakt het voor mij een beetje surrealistisch...

      Groeten
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Wat in het oog spring is dat er heel de foto geen lensvertekening valt te bespeuren, ik vind dat super.
        De mooie kleuren zijn ook mijn smaak.
        Mooie foto,zoveel is zeker.
        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Knap helder beeld!

          Comment


          • #6
            Schitterende kleuren, hier hou ik wel van
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

            Comment


            • #7
              Bedankt iedereen voor de positieve commentaren!

              Comment

              Working...
              X