Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splitsing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Splitsing


    f/11 - 17mm - ISO200
    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

  • #2
    vraagje - heb je hier zelf met flitsers zitten werken en opnames gecombineerd ?
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Neen, ik heb geen flitsers gebruikt, zoals aangegeven in de labels is dit lightpainting m.a.w. de volledige scene is ingelicht met een zaklamp.
      Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vanzwolle Bekijk bericht
        Neen, ik heb geen flitsers gebruikt, zoals aangegeven in de labels is dit lightpainting m.a.w. de volledige scene is ingelicht met een zaklamp.
        sorry dat was me ontgaan het staat piepklein geschreven. Ik zag geen lichtbron en schaduwen links en rechts van de sporen - klopte ergens niet in mijn hoofd - aan lightpainting had ik niet gedacht
        niet eenvoudig om te doen lijkt me om dat wat gelijkmatig uitgelicht te krijgen - kost veel tijd en je ziet het echte resultaat ook pas nadien op de Pc toch
        welke belichtingstijd spreken we ?
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Heel knappe compo en belichting
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Mooi beeld.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment


            • #7
              Heel mooi beeld, moet leuk zijn om te doen
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht

                sorry dat was me ontgaan het staat piepklein geschreven. Ik zag geen lichtbron en schaduwen links en rechts van de sporen - klopte ergens niet in mijn hoofd - aan lightpainting had ik niet gedacht
                niet eenvoudig om te doen lijkt me om dat wat gelijkmatig uitgelicht te krijgen - kost veel tijd en je ziet het echte resultaat ook pas nadien op de Pc toch
                welke belichtingstijd spreken we ?
                Ja, klopt, er kruipt wel wat tijd in de belichting en dit soort fotografie. Voor deze specieke opname heb ik +-15 min belicht, voor de meest opnames heb ik tussen de 30 en 40 min werk, maar ik heb ook uitschieters tot meer dan een uur, afhankelijk van hoe groot en gecompliceerd de scene is en daarna uiteraard nog het huiswerk.
                Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

                Comment

                Working...
                X