Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bridges of Westmorland County

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bridges of Westmorland County

    In New Brunswick zouden er nog 58 overdekte houten bruggen staan. De meeste dateren van de tweede helft van de 19° eeuw of rond 1900.
    In navolging van Clint Eastwood (Bridges of Madison County) ging ik er naar op zoek en ik heb er twee gevonden. Meryl Streep heb ik niet gevonden.

    Sawmill Creekbridge by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,
    Raf.

  • #2
    Niet erg in trek waarschijnlijk want nog geen enkele reactie?

    Comment


    • #3
      Vind het er niet echt een brug uitzien - meer een stal ofzo - maar ok het staat erop
      Met een auto of wat mensen erbij had het interessanter geweest denk ik
      Bij een brug verwacht je misschien ook wel dat je er ergens onder kan kijken (?)
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Vind het er niet echt een brug uitzien - meer een stal ofzo - maar ok het staat erop
        Met een auto of wat mensen erbij had het interessanter geweest denk ik
        Bij een brug verwacht je misschien ook wel dat je er ergens onder kan kijken (?)
        Dit zijn de typische covered bridges uit Amerika. De reden hiervoor is dat die veel langer meegaan dan niet overdekte houten bruggen. Ik heb ook enkele foto's met de rivier erbij maar dan zie je alleen de houten zijwand en niet de structuur zoals je die op deze foto ziet.

        Comment


        • #5
          Het is iets speciaals wat misschien weinigen aanspreekt, maar ik ben wel blij dit beeld hier te vinden.

          Comment

          Working...
          X