Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Den Haag...vandaag
Collapse
X
-
-
Re: Den Haag...vandaag
Mooi en politiek correct.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooie omzetting!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Ik heb ineens de grotere foto geopend, daar is veel meer detail te zien.
Mijn eerste indruk was....... veel te druk, maar de foto had wel mijn volledige aandacht en dan gingen mijn ogen open.
Sjoef man, wat een mooie toning, ben er wild van.
De belichting is ook een kunst vind ik, ben ook onder de indruk ervan.
Mar één ding, echt één enkel ding had ik meer gedaan aan de foto........
Ik had de bovenste hoeken rechtgetrokken, geen schuine hevels en geen schuine rolluiken meer en dan................ Ja doe dit een keer en je krijgt kaviaar te zien.
Echt, moet je een update van plaatsen, please.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
-
-
Schuin...best mogelijk, maar bij lens correctie in lr of camera raw zal ik wel de limieten bereikt hebben van horizontaal en verticaal instellingen.
Blauwzwart, laat me zeker weter hoe ik dit kan verbeteren. Ik kijk er zeker naar uit.
Comment
-
ik zal mis zijn denk ik - ik baseerde me op het verste stukje voetpad - maar ik zie nu dat daar schaduwlijnen over lopen die schuin gaan tov de voegen van de tegels.
Je vertikalen links en rechts staan al aardig recht - dus 't zal wel ok zijn
Evenwijdig met de voegen gaan staan was wellicht wel beter geweest.
Maar toch een heel knappe fotomijn website : klik
Comment
Comment