Gemaakt op 20 juni 2021. Ondertussen is de situatie gewijzigd. De kerk is er nog, maar de straten er omheen zijn veranderd. Al meer dan een jaar zijn er werken aan de gang ter verfraaiing van het centrum van Bree. Ik vond het licht wel goed achteraf gezien.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sint-MIchielskerk Bree
Collapse
X
-
-
-
Re: Sint-MIchielskerk Bree
ik volg wat betreft het betiteld onderwerp : een blik meer naar links had meer kerk en minder Kruidvat getoond ? Inderdaad mooie lichtinval.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtDe kerk van HET filmpje ? ;-)
Knap standpunt met die pitdeksels vooraan
Mooi licht en lucht idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtik volg wat betreft het betiteld onderwerp : een blik meer naar links had meer kerk en minder Kruidvat getoond ? Inderdaad mooie lichtinval.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hak Bekijk berichtAls het onderwerp ‘kerk’ is, dan verwacht ik een totaal beeld van een kerk. Nu vind ik de voorgrond te storend kleur en dieptewerking
Comment
-
"Een documentaire waarde" voor u persoonlijk en dat mag, daar zal je later nog de vruchten van plukken. Als "architectuur" is er teveel aanwezig en vooral omdat de titel naar de kerk verwijst.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment