Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In den Hoge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] In den Hoge

Dank voor het kijken en eventueel schrijven.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: In den Hoge

Actief moment gekozen. Personen maken het beeld dynamisch Door het gekozen standpunt helt het gebedshuis iets achterover, maar dat is niet storend. Misschien de foto iets opfrissen? Schaduwen en helderheid misschien?
    Rp

Comment

Hij lijkt naar mijn gevoel iets naar rechts te hellen. Verder wel imposant gebouw.

E.T.
      "De gustibus et coloribus non est disputandum"

Comment

Mij lijkt het ook iets naar rechts te hellen, maar ik heb een flesje van tripje door de Strada del prosecco open gedaan ... kan wel een invloed hebben
        Indrukwekkend gebouw met een G.R.-sausje in de nabewerking
        Mvg Philip

Comment

Ik ga er van uit dat dit bewust scheef getrokken is. Het geeft dynamiek, samen met de bewerking. Ik voel hier wel iets bij. Het heeft qua toning iets ouderwets...
          www.erikthomas.be

Comment

Intrigerende foto van deze in Art Deco stijl gebouwde kerk. De foto lijkt snel getrokken maar is dat zo?
            Flink moeten zoeken maar het is de The Church of Akureyri (Lutherse) in IJsland. Erg mooi gebouw!
            http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
              Intrigerende foto van deze in Art Deco stijl gebouwde kerk. De foto lijkt snel getrokken maar is dat zo?
              Flink moeten zoeken maar het is de The Church of Akureyri (Lutherse) in IJsland. Erg mooi gebouw!
              Oprechte dank aan allen die schreven. Amaai olivetti, je bent een echte speurneus en de locatie gevonden !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
              X