Het patroon lijkt regelmatiger dan het eigenlijk is...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Onregelmatige regelmaat
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Onregelmatige regelmaat
Mooi en goed gezien.
Misschien zou ik iets inzoomen, maakt de foto m.i. sterker
-
Comment
-
Bedankt voor de fijne reacties !
@olivetti : zou het veel verschil maken? Door meer in te zoomen heb je wel minder vergelijkingspunten om te zien dat er toch telkens een twist in het patroon zit.Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk berichtBedankt voor de fijne reacties !
@olivetti : zou het veel verschil maken? Door meer in te zoomen heb je wel minder vergelijkingspunten om te zien dat er toch telkens een twist in het patroon zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtAls ik de foto wat "groter" maak komt er meer tekening in de donkere openingen tussen de stenen en ontstaat er meer diepte in het totaalplaatjeMijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
Mooie lichtinval! De schaduwen maken duidelijk dat er een zeker reliëf bestaat in het oppervlak.
De schuine stand zorgen voor een diagonaal wat de compo alleen maar ten goede komt.
Wat interessant kan zijn is een element dat in dit geval de regelmaat breekt. Zo’n dingen moeten natuurlijk voorhanden zijn. Het zou het beeld nog sterker maken maar betekent natuurlijk niet dat dit geen sterk beeld is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Bedankt voor je reactie
Zoals je al kon vermoeden, was er idd niet zo iets voorhanden ;-)Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
-
Comment