Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heel mooi hoe het gebouw verlicht wordt.
Light painting toegepast?
De lucht is ook perfect, kortom knappe foto!
Grtz
Gert
Geen lightpainting gebruikt. De foto werd ongeveer een kleine 3 minuten belicht en er passeerden in die tijd enkele auto’s en het gebouw werd alsook vanaf de straatkant verlicht door enkele straatlantaarns.
Heel mooi hoe het gebouw verlicht wordt.
Light painting toegepast?
De lucht is ook perfect, kortom knappe foto!
Grtz
Gert
Ik werk heel graag met vaste gekende verhoudingen. Ik probeerde daarom ook het 4x5 formaat maar dat voelde precies wat te krap aan. Verder ben ik ook van mening dat er onderaan misschien een klein stukje af mocht.
Ik werk heel graag met vaste gekende verhoudingen. Ik probeerde daarom ook het 4x5 formaat maar dat voelde precies wat te krap aan. Verder ben ik ook van mening dat er onderaan misschien een klein stukje af mocht.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verkeerde quote denk ik maar alleszins bedankt voor de verduidelijking !
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment