Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi hoe die kleuren samenwerken en met de kraan in beeld een evenwichtige compositie.
Het lijkt mij dat schaduwen nogal sterk zijn opengetrokken en hooglichten naar beneden waardoor het ietsje HDR achtig overkomt, je ziet het ook aan de randen van het gebouw. Kan uiteraard net de bedoeling zijn.
Schitterende lucht wel!
kraan en silo's werken hier goed mee, maar de prachtige wolken gaan met een groot deel van de aandacht lopen en passen niet bij de sfeer die je wil overbrengen. (denk ik)
kraan en silo's werken hier goed mee, maar de prachtige wolken gaan met een groot deel van de aandacht lopen en passen niet bij de sfeer die je wil overbrengen. (denk ik)
Inderdaad, Eerst was de naam van de foto "Cirrus", maar heb hem dan veranderd om hier te posten ...
Comment